Szpachlówka z włóknem szklanym FiBER - NOVOL - 600g
towar niedostępny
dodaj do przechowalniOpis
SZPACHLÓWKA Z WŁÓKNEM SZKLANYM - FIBER - NOVOL
CENA ZA : KOMPLET - SZPACHLÓWKA 580G+ UTWARDZACZ 20G
NOVOL - FIBER to szpachlówka wzmocniona włóknem szklanym.
Szpachlówka FIBER - NOVOL PROFESSIONAL - wzmocniona włóknem szklanym.
Dzięki dużej ilości długich włókien, produkt posiada bardzo dużą wytrzymałość mechaniczną i dobrą zdolność wypełniania nierówności i otworów.
Związana z tym niska elastyczność oraz bardzo twarda obróbka ograniczają jej zastosowanie do niewielkich powierzchni.
PRODUKT PRZEZNACZONY DO UŻYTKU PROFESJONALNEGO !!! |
PODŁOŻA DLA SZPACHLÓWKI FIBER
- LAMINATY POLIESTROWE - szlifowanie na sucho - P80-P120, odtłuszczenie zmywaczem PLUS780
- STAL - odtłuszczenie, szlifowanie na sucho - P80-P120, ponowne odtłuszczenie
- ALUMINIUM - odtłuszczenie, zmatowienie włókniną ścierną, ponowne odtłuszczenie
- PODKŁADY AKRYLOWE 2K - odtłuszczenie, szlifowanie na sucho P220-P280, ponowne odtłuszczenie
- STARE POWŁOKI LAKIEROWE - odtłuszczenie, szlifowanie na sucho P220-P280, ponowne odtłuszczenie
- GRUNTY REAKTYWNE (WASH PRIMERY), WYROBY NITROCELULOZOWE i AKRYLOWE 1K - nie nadaje się do nakładania na powyższe !
CZAS SCHNIĘCIA
- 20 - 30 min w temperaturze 30'C
- skrócenie czasu przez wygrzewanie, 10 min w temp nie wyższej niż 60 'C
APLIKACJA
- PRZYGOTOWANIE wg PODŁOŻA - odtłuszczenie i przeszlifowanie
- ODTŁUSZCZENIE - odtłuszczenie zmywaczem NOVOL PLUS 780
- MIESZANIE Z UTWARDZACZEM - wg proporcji 2-3g utwardzacza poliestrowego na 100g szpachlówki [czas wiązania 4-8 min w 20'C]
- NANOSZENIE - za pomocą szpachelki, warstwa nie przekraczająca 5mm
- ODCZEKANIE - 20-30 minut w 20'C
- SZLIFOWANIE ZGRUBNE - P80 - P120
Dane techniczne
Opakowanie zbiorcze | 12 |
Index Producenta | 1222 |
Aktualna KARTA CHARAKTERYSTYKI - udostępniona jest na | https://novol.com/professional/produkt/9/fiber-micro-szpachlowka-z-wloknem-szklanym |
Kod kreskowy | 5900061012224 |
Nazwa produktu | Szpachlówka FIBER |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.