Prezentacja marki - FARECLA 0
PREZENTACJA PRODUCENTA - FARECLA

FARECLA - PROFESJONALNE ROZWIĄZANIA POLERSKIE

Produkty dostarczane przez firmę FARECLA to w zdecydowanej większości materiały polerskie.

FARECLA - HISTORIA

Ten brytyjski producent zasłynął z rewolucyjnych oraz bardzo skutecznych i uniwersalnych technologii polerskich już w latach 50 ubiegłego stulecia. Stworzona w 1953 roku technologia past polerskich FARECLA wspaniale wpisała się w potrzeby niejednego rynku.

UNIWERSALNOŚĆ

Uniwersalne typy produktów nadające połysk różnorodnym typom powierzchni to podstawowy czynnik warunkujący sukces materiałów polerskich. Przez szereg lat produkty Farecla są udoskonalane tak by efekt lśniącego połysk był uzyskiwany szybko i bezwysiłkowo.

Produkty Farecla cechuje bardzo duża uniwersalność zastosowania choć Farecla to także produkty bardzo specjalistyczne dostosowane do różnego typu przemysłów i potrzeb polerskich konkretnych powierzchni. Już od ponad 60 lat firma ta dostarcza materiały polerskie na rynki: motoryzacyjne, przemysłowe oraz okrętowe.

Tak ogromny zakres doświadczeń oraz pokaźna liczba partnerów handlowych z wielu grup i różnorodnych profili użytkowych daje niewyobrażalne możliwości udoskonalania i rozwoju produktów. Dlatego Firma Farecla stała się wiodącym producentem środków polerskich oraz aplikatorów z nimi współpracujących.

Materiały polerskie Farecla identyfikowane są logiem tego producenta

Farecla - Materiały polerskie - logo marki

Farecla - Logo

Produkty te budzą zaufanie setek klientów z grupy związanej lakiernictwem samochodowym w Polsce. Spowodowane jest to profesjonalizmem oferty handlowej udostępnionej przez Farecla w naszym kraju oraz w Europie.

ROZWÓJ TECHNOLOGII

Farecla to firma stale inwestująca środki w badania i rozwój produktu.

Firma działa obecnie w ponad stu krajach świata - dostarczając rozwiązania dla profesjonalistów.

 

Farecla

1953 - 1954

Początkowa gama Farécla była sprzedawana w Wielkiej Brytanii i obejmowała swoje oryginalne pasty polerskie - G1, G2 i G7, oprócz ówczesnego flagowego Imperial Polish No. 2, cenionego płynnego produktu wykończeniowego pakowanego w małe szklane butelki. W tym samym roku produkty Farécla zostały po raz pierwszy sprzedane na rynkach eksportowych, a Finlandia, Holandia i Nowa Zelandia były liderami.

Farecla

1984

Wraz z rozwojem technologii farb pod koniec lat 70. Farécla dostrzegła potrzebę uaktualnienia swojej oferty produktów, aby sprostać potrzebom nowych systemów dwupakowych. Nastąpił okres prac rozwojowych, który zakończył się wprowadzeniem nowego produktu, słynnej pasty G3. W połączeniu z nowym aplikatorem piany G-Mop produkt ten stał się ich flagowym produktem na wiele lat, rewolucjonizując branżę, zapewniając użytkownikowi cięcie i wykończenie w jednym kroku.

Farecla

1999

Ponieważ systemy lakiernicze stają się coraz twardsze, Farécla wprowadziła rewolucyjny Advanced G3 Liquid. Ten pierwszy płynny związek, produkt przyniósł warsztatom blacharsko-lakierniczym większą oszczędność w użytkowaniu i zmniejszył rozpryskiwanie.

Komentarze do wpisu (0)

Menu Szukaj więcej więcej
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl