Mleczko polerskie Extra Fine - 80349 - 3M
towar niedostępny

Opis
MLECZKO POLERSKIE - 80349 - 3M - EXTRA FINE PLUS COMPOUND
CENA za: OPAKOWANIE -1L
Mleczko polerskie o bardzo efektywnym działaniu nadaje się do polerowania starych porysowanych powłok lakierów akrylowych jak i do nowych twardych bezbarwnych stosowanych w obecnym czasie w lakiernictwie samochodowym.
EXTRA FINE PLUS to środek polerski o sporych możliwościach użytkowych i zastosowaniach.
W obecnej ofercie występuje w opakowaniu 1L lub 250ml.
POLEROWANIE JEDNĄ PASTĄ - 3M
Może być użyty do całego procesu polerowania jako samodzielny produkt polerujący:
I Faza polerowania właściwego, w której usuwamy zarysowania i inne defekty lakierów do użycia futrem polerskim lub twardą gąbką w kolorze pomarańczowym - 09550.
Środek polerski będzie pełnił na tym etapie rolę pasty redukującej rysy zastępując pastę wstępną.
Rozwiązanie to jest zalecane przy lakierach szczególnie odpornych na zarysowania występujących na nowych modelach samochodów.
II Faza nabłyszczenia do użytku z gąbką miękką żółtą High Gloss Polishing Pad 50488.
Środek polerski Extra Fine nadaje powierzchni bardzo wysoki poziom połysku i usuwa rysy pozostałe po I fazie polerki.
POLEROWANIE W SYSTEMIE 3 PAST PERFECT-IT III
Pasta z żółtym korkiem pełni kluczową rolę 2 kroku w 3 stopniowym systemie polerowania 3M
- pełniąc rolę nabłyszczającą do użytku z gąbką 50488 po pracy z pastą Fast Cut+ 50417.
Doskonałym przypieczętowaniem efektu będzie pasta ULTRAFINA SE - 50383 trwale usuwająca hologramy i zabezpieczająca powłokę.
Poniższy film ilustruje skuteczność metody:
Zobacz poradnik: Nowy system polerowania - 3M
80349 3M™ Perfect-It™ Mleczko polerskie Extra Fine Plus, lekkościerne, 1 l |
Mleczka i środki polerskie |
Pady polerskie |
Dane techniczne
Opakowanie zbiorcze | 12 |
Zastosowanie | Polerowanie, nabłyszczanie |
Cel | Usuwanie rys oraz nabłyszczenie lakieru |
Index Producenta | 80349 |
Kod kreskowy | 08690734395866 |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.